Page 6 - Kurumsal Veri Yönetimi ve Analitiği Koordinatörlüğü Hassas Görev Analizi
P. 6
Doküman No AD.FRM.01
KURUMSAL VERİ YÖNETİMİ VE ANALİTİĞİ Yayın Tarihi 31.10.2023
KOORDİNATÖRLÜĞÜ Revizyon No 00
Revizyon Tarihi --
HASSAS GÖREV ANALİZİ
Sayfa No 5 / 18
HASSAS GÖREV ANALİZ FORMU
Harcama Birimi Kurumsal Veri Yönetimi ve Analitiği Koordinatörlüğü
Alt Birim Kurumsal Veri Yönetimi ve Analitiği Koordinatörlüğü Personelleri
Ulusal ve Uluslararası Sıralama İşlerin aksaması,
sistemleri ile ilgili veri toplama Veri girişlerinin zamanında Veri Yönetim Ofisi
1 Düşük Veri talep yazıları geldiğinde görev dağılımı ve
aşamasında kendisine verilen yapılamasından kaynaklı sorunlar, Özden CEYHAN
işlerin yapılması zaman kaybı planlamanın zamanında yapılması, birimler arası
yazışmaların yapılması, verilerin tamamlanarak
İşlerin aksaması, İstatistik ve Veri Analitiği Ofisi personeline teslim
Ulusal ve Uluslararası Sıralama Veri girişlerinin zamanında Veri Yönetim Ofisi
2 sistemleri ile ilgili birimlerle Orta edilmesi
yapılamasından kaynaklı sorunlar, Özden CEYHAN
yazışma sürecinin sürdürülmesi
zaman kaybı
Ulusal kurumlar tarafından talep İşlerin aksaması, Üniversitemiz araştırma merkezleri faaliyet raporu 6
edilen verilerin (YÖK, Üniversiteler veya Veri girişlerinin zamanında aylık veriler, cumhurbaşkanlığı 3 aylık gösterge Veri Yönetim Ofisi
3 Düşük
kamu kurumlar vb.) ilgili birimlere yapılamasından kaynaklı sorunlar, verileri gibi dönemsel sunulan analizlerin zaman Özden CEYHAN
zamanında iletilmesi zaman kaybı, hak kaybı, güven kaybı süreci planlanarak kontrollü olarak tamamlanması
Kalite yönetim sistemi süreçleri ile İşlerin aksaması, kalite yönetim sistemi Kurum içi kalite kültürünün yaygınlaşması için Veri Yönetim Ofisi
4 ilgili dokümantasyon ve belge takibi kültürünün kurumda yerleşememesi, Orta organize edilen odak grup çalışmaları ile kalite
Özden CEYHAN
süreçlerinin işletilmesi zaman kaybı, güven kaybı yönetimi süreçlerinin oluşturulması
Kalite yönetim sistemi süreçleri ile İşlerin aksaması, kalite yönetim sistemi Kurum içi kalite kültürünün yaygınlaşması için kalite
ilgili gerektiğinde doküman dokümanlarının hazırlanması ve muhafazası, Veri Yönetim Ofisi
5 kültürünün kurumda yerleşememesi, Orta
hazırlama ve ilgili kişilerden talepte zaman kaybı, güven kaybı dokümanların güncellenmesi ve ilgili kişilerle güncel Özden CEYHAN
bulunulması versiyonlarının paylaşılması